Ticker

6/recent/ticker-posts

Balm Skeenz Bantu Masalah Kulit Anak


Kulit anak kecil terutamanya bayi, memang sangat sensitif. Pantang panas sikit, mulalah naik ruam. Lagi-lagi dekat sekitar leher dan pelipat. Belum tambah ruam lampin lagi. Pada mata kasar memang kita nampak tak serius sangat kan? Tapi bukan pada bayi okey. Ruam ni boleh buat dorang rasa tak selesa. Nak mengadu, belum boleh cakap lagi. Makanya, merengek lah dia.

Krim ruam memang bermacam jenis ada. Tapi ibu-ibu yakin ke krim tu bebas bahan kimia berbahaya seperti paraben, mineral oil,  triclosan dan pewangi sintetik?

Alhamdulillah…

Kehadiran BALM SKEENZ ini mampu membantu ramai ibu-ibu di luar sana yang menghadapi masalah anak kulit sensitif, ruam, ekzema dan seumpamanya. Ini kerana terdapat 10 bahan dalam Balm Skeenz dapat membantu masalah kulit anak.
Balm skeenz bantu masalah kulit anak, balm skeenz tasneem naturel, balm skeenz, anak ruam, anak kulit sensitif, anak eczema, anak kena gigit nyamuk, anak ruam susu, anak ruam peluh, anak ruam panas, anak ruam lampin, ruam lampin, anak ruam selepas demam, anak ruam merah, anak ruam popok, anak ruam gatal, anak ruam merah gatal, sunblock anak kulit sensitif, sabun untuk anak kulit sensitif, ubat untuk anak kulit sensitif, cara mengatasi anak kulit sensitif, lotion untuk anak kulit sensitif, sabun mandi untuk anak kulit sensitif, shampoo untuk anak kulit sensitif, mengapa anak kulit sensitif

SIAPA YANG PATUT ADA BALM SKEENZ NI?
  1. Ibu-ibu yang risau dengan masalah kulit seperti ruam, gatal-gatal, melecet, ruam lampin, kulit kering, gigitan nyamuk, ekzema dan lebam. 
  2. Ibu-ibu yang tidak yakin dengan kandungan bahan kimia berbahaya yang ada pada krim komersial dan ingin ikhtiar menggunakan produk yang berasaskan bahan semulajadi.


Antara kelebihan Balm Skeenz adalah membantu masalah :
  • Ruam lampin
  • Ruam susu
  • Gatal-gatal
  • Kulit kering
  • Kesan gigitan serangga
  • Meredakan ekzema

Berikut merupakan testimoni dimana kami menerima 

FEEDBACK POSITIVE 
daripada pengguna balm Skeenz (packaging lama)

Balm skeenz bantu masalah kulit anak, balm skeenz tasneem naturel, balm skeenz, anak ruam, anak kulit sensitif, anak eczema, anak kena gigit nyamuk, anak ruam susu, anak ruam peluh, anak ruam panas, anak ruam lampin, ruam lampin, anak ruam selepas demam, anak ruam merah, anak ruam popok, anak ruam gatal, anak ruam merah gatal, sunblock anak kulit sensitif, sabun untuk anak kulit sensitif, ubat untuk anak kulit sensitif, cara mengatasi anak kulit sensitif, lotion untuk anak kulit sensitif, sabun mandi untuk anak kulit sensitif, shampoo untuk anak kulit sensitif, mengapa anak kulit sensitif
"Kulit anak semakin pulih dengan sapuan yang teratur"


Balm skeenz bantu masalah kulit anak, balm skeenz tasneem naturel, balm skeenz, anak ruam, anak kulit sensitif, anak eczema, anak kena gigit nyamuk, anak ruam susu, anak ruam peluh, anak ruam panas, anak ruam lampin, ruam lampin, anak ruam selepas demam, anak ruam merah, anak ruam popok, anak ruam gatal, anak ruam merah gatal, sunblock anak kulit sensitif, sabun untuk anak kulit sensitif, ubat untuk anak kulit sensitif, cara mengatasi anak kulit sensitif, lotion untuk anak kulit sensitif, sabun mandi untuk anak kulit sensitif, shampoo untuk anak kulit sensitif, mengapa anak kulit sensitif
"Kulit anak semakin pulih" 


Balm skeenz bantu masalah kulit anak, balm skeenz tasneem naturel, balm skeenz, anak ruam, anak kulit sensitif, anak eczema, anak kena gigit nyamuk, anak ruam susu, anak ruam peluh, anak ruam panas, anak ruam lampin, ruam lampin, anak ruam selepas demam, anak ruam merah, anak ruam popok, anak ruam gatal, anak ruam merah gatal, sunblock anak kulit sensitif, sabun untuk anak kulit sensitif, ubat untuk anak kulit sensitif, cara mengatasi anak kulit sensitif, lotion untuk anak kulit sensitif, sabun mandi untuk anak kulit sensitif, shampoo untuk anak kulit sensitif, mengapa anak kulit sensitif
"Lepas 6 hari pakai Skeenz,
dah hilang ruam merah kat muka baby"



Tapi macam mana balmSkeenz  ni boleh bantu masalah kulit anak ya? 

Jom kita check kandungan balm Skeenz ni.

Balm skeenz bantu masalah kulit anak, balm skeenz tasneem naturel, balm skeenz, anak ruam, anak kulit sensitif, anak eczema, anak kena gigit nyamuk, anak ruam susu, anak ruam peluh, anak ruam panas, anak ruam lampin, ruam lampin, anak ruam selepas demam, anak ruam merah, anak ruam popok, anak ruam gatal, anak ruam merah gatal, sunblock anak kulit sensitif, sabun untuk anak kulit sensitif, ubat untuk anak kulit sensitif, cara mengatasi anak kulit sensitif, lotion untuk anak kulit sensitif, sabun mandi untuk anak kulit sensitif, shampoo untuk anak kulit sensitif, mengapa anak kulit sensitif




1. Olus Oil
Balm skeenz bantu masalah kulit anak, balm skeenz tasneem naturel, balm skeenz, anak ruam, anak kulit sensitif, anak eczema, anak kena gigit nyamuk, anak ruam susu, anak ruam peluh, anak ruam panas, anak ruam lampin, ruam lampin, anak ruam selepas demam, anak ruam merah, anak ruam popok, anak ruam gatal, anak ruam merah gatal, sunblock anak kulit sensitif, sabun untuk anak kulit sensitif, ubat untuk anak kulit sensitif, cara mengatasi anak kulit sensitif, lotion untuk anak kulit sensitif, sabun mandi untuk anak kulit sensitif, shampoo untuk anak kulit sensitif, mengapa anak kulit sensitif

Minyak Olus adalah gabungan dari triglycerides semula jadi dari 100% sayur-sayuran. Ia adalah asas krim pelbagai fungsi dengan sifat yang sama (kestabilan terhadap pengoksidaan, oklusif &dan kehilangan air epidermis daripada petrolatum konvensional. Hampir tidak berwarna dan tidak berbau.

Minyak Olus sesuai untuk semua jenis kulit, terutamanya kulit kering. Ia lazimnya digunakan dalam produk kosmetik kerana penciptaan dan pengisian semula kulit dan rambut. Juga, produk minyak olus lebih mudah diterapkan dan mempunyai rasa yang lembut dan lembut. Mereka boleh digunakan pada kulit bayi tanpa risiko memusnahkan penghalang semulajadi. Malah, minyak ole adalah pelembap semula jadi dan alternatif yang hebat untuk minyak urut. 


2. Beeswax

Balm skeenz bantu masalah kulit anak, balm skeenz tasneem naturel, balm skeenz, anak ruam, anak kulit sensitif, anak eczema, anak kena gigit nyamuk, anak ruam susu, anak ruam peluh, anak ruam panas, anak ruam lampin, ruam lampin, anak ruam selepas demam, anak ruam merah, anak ruam popok, anak ruam gatal, anak ruam merah gatal, sunblock anak kulit sensitif, sabun untuk anak kulit sensitif, ubat untuk anak kulit sensitif, cara mengatasi anak kulit sensitif, lotion untuk anak kulit sensitif, sabun mandi untuk anak kulit sensitif, shampoo untuk anak kulit sensitif, mengapa anak kulit sensitif


Beeswax adalah bahan yang terhasil daripada proses metabolism kelenjar lilin pada abdomen lebah. Ia hanya dapat dihasilkan oleh lebah pekerja. Senang cerita, beeswax ini dipanggil ‘lilin lebah’ yang menjadi bahan untuk menghasilkan sarang lebah yang kukuh.

Beeswax adalah bahan yang sinonim dengan rawatan keradangan kulit. Ia secara semulajadinya membantu merawat masalah kulit kering, masalah bakteria pada kulit, masalah jerawat dan juga strechmark.



3. Shea Butter

Balm skeenz bantu masalah kulit anak, balm skeenz tasneem naturel, balm skeenz, anak ruam, anak kulit sensitif, anak eczema, anak kena gigit nyamuk, anak ruam susu, anak ruam peluh, anak ruam panas, anak ruam lampin, ruam lampin, anak ruam selepas demam, anak ruam merah, anak ruam popok, anak ruam gatal, anak ruam merah gatal, sunblock anak kulit sensitif, sabun untuk anak kulit sensitif, ubat untuk anak kulit sensitif, cara mengatasi anak kulit sensitif, lotion untuk anak kulit sensitif, sabun mandi untuk anak kulit sensitif, shampoo untuk anak kulit sensitif, mengapa anak kulit sensitif

Shea butter terkenal sebagai pelembab kulit semulajadi. Kebanyakan produk kosmetik semulajadi menggunakan shea butter dalam produk mereka. Shea butter dihasilkan daripada tumbuhan bernama Shea atau Karite.

Shea butter boleh membantu melembabkan kulit kering, mengelupas, sunburn, ruam dan banyak juga diguna dalam produk menghilangkan parut.



4. Octyldodecanol

Octyldodecanol adalah alkohol lemak rantai panjang yang digunakan dalam pelbagai produk kecantikan sebagai emolien dan pengemulsi, tetapi juga jarang sebagai bahan pelarut dan wangi juga. Ia adalah cecair yang tidak berwarna yang sering dilihat sebagai pemekat di pelembap kerana sifat pelincir dan emoliennya.

Octyldodecanol membantu membentuk emulsi dan mencegah formula daripada memisahkan komponen minyak dan cecairnya. Ia juga boleh mengurangkan kecenderungan produk siap untuk menghasilkan buih apabila digoncang. Octyldodecanol bertindak sebagai pelincir pada kulit, memberikan rasa lembut dan lembut seperti ramuan dalam losyen.


5. Argan Oil
Balm skeenz bantu masalah kulit anak, balm skeenz tasneem naturel, balm skeenz, anak ruam, anak kulit sensitif, anak eczema, anak kena gigit nyamuk, anak ruam susu, anak ruam peluh, anak ruam panas, anak ruam lampin, ruam lampin, anak ruam selepas demam, anak ruam merah, anak ruam popok, anak ruam gatal, anak ruam merah gatal, sunblock anak kulit sensitif, sabun untuk anak kulit sensitif, ubat untuk anak kulit sensitif, cara mengatasi anak kulit sensitif, lotion untuk anak kulit sensitif, sabun mandi untuk anak kulit sensitif, shampoo untuk anak kulit sensitif, mengapa anak kulit sensitif

Argan Oil juga dikenali sebagai Minyak Maghribi atau 'Liquid Gold' telah lama menjadi rahsia yang diketahui hanya untuk orang-orang yang mencari yang paling mutlak dalam rambut dan penjagaan kulit. Minyak Argan kekal sebagai salah satu minyak paling jarang di dunia kerana kawasan tumbuh kecil dan sangat spesifik.

Kandungan zat yang ada dalam Argan Oil ini memiliki kemampuan untuk melembabkan kulit dan mengandung antioxidan yang tinggi. Argan Oil juga akan memperbaiki kondisi kulit kerana mengandung zat mineral-mineral yang penting untuk kesihatan kulit.


6. Blackcurrant Oil
Balm skeenz bantu masalah kulit anak, balm skeenz tasneem naturel, balm skeenz, anak ruam, anak kulit sensitif, anak eczema, anak kena gigit nyamuk, anak ruam susu, anak ruam peluh, anak ruam panas, anak ruam lampin, ruam lampin, anak ruam selepas demam, anak ruam merah, anak ruam popok, anak ruam gatal, anak ruam merah gatal, sunblock anak kulit sensitif, sabun untuk anak kulit sensitif, ubat untuk anak kulit sensitif, cara mengatasi anak kulit sensitif, lotion untuk anak kulit sensitif, sabun mandi untuk anak kulit sensitif, shampoo untuk anak kulit sensitif, mengapa anak kulit sensitif

Currant hitam adalah pokok renek yang berasal dari Eropah dan bahagian-bahagian Asia Utara yang tumbuh di tanah lembap, subur dan menghasilkan buah hitam kecil.

Blackcurrant essential oil berkesan dalam membantu masalah kulit kering dan aroma baunya yang nyaman. Selain kaya dengan Vit C ia juga mempunyai anti oksidan yang tinggi, membantu meningkatkan daya tahan kulit.


7. Sunflower Seed Oil
Balm skeenz bantu masalah kulit anak, balm skeenz tasneem naturel, balm skeenz, anak ruam, anak kulit sensitif, anak eczema, anak kena gigit nyamuk, anak ruam susu, anak ruam peluh, anak ruam panas, anak ruam lampin, ruam lampin, anak ruam selepas demam, anak ruam merah, anak ruam popok, anak ruam gatal, anak ruam merah gatal, sunblock anak kulit sensitif, sabun untuk anak kulit sensitif, ubat untuk anak kulit sensitif, cara mengatasi anak kulit sensitif, lotion untuk anak kulit sensitif, sabun mandi untuk anak kulit sensitif, shampoo untuk anak kulit sensitif, mengapa anak kulit sensitif

Minyak bunga matahari adalah campuran terutamanya lemak tak tepu, asid linoleik (59% daripada jumlah), dan lemak monounsaturated, asid oleik (30% daripada jumlah). Dalam pembiakan dan pengeluaran tumbuhan minyak bunga matahari, empat jenis minyak olahan yang mengandungi jumlah asid lemak utama yang dihasilkan. Minyak yang dinyatakan mempunyai warna ambar ringan dengan rasa ringan. Minyak mengandungi kandungan vitamin E.

Minyak bunga matahari ditekan dari benih bunga matahari. Minyak itu digunakan sebagai ubat. Minyak bunga matahari kaya dengan omega 6 yang mampu berfungsi sebagai lapisan yang melindungi kulit dari jangkitan bakteria. Sesetengah orang menggunakan minyak bunga matahari terus ke kulit untuk penyembuhan luka, kecederaan kulit, psoriasis, dan artritis, dan juga sebagai minyak urut.


8. Balloon Plant
Balm skeenz bantu masalah kulit anak, balm skeenz tasneem naturel, balm skeenz, anak ruam, anak kulit sensitif, anak eczema, anak kena gigit nyamuk, anak ruam susu, anak ruam peluh, anak ruam panas, anak ruam lampin, ruam lampin, anak ruam selepas demam, anak ruam merah, anak ruam popok, anak ruam gatal, anak ruam merah gatal, sunblock anak kulit sensitif, sabun untuk anak kulit sensitif, ubat untuk anak kulit sensitif, cara mengatasi anak kulit sensitif, lotion untuk anak kulit sensitif, sabun mandi untuk anak kulit sensitif, shampoo untuk anak kulit sensitif, mengapa anak kulit sensitif

Balloon Plant adalah tumbuhan herba, tegak atau semak lembut yang boleh tumbuh lebih dari 6 kaki dari akar berserabut. Batang yang langsing dan tunggal mempunyai beberapa cawangan hijau yang cerah dan cerah. Daun bertekstur, hijau terang, bertentangan adalah 3-4 inci panjang. Semua bahagian tumbuhan ini mengeluarkan susu getah susu yang agak beracun jika tertelan.


9. Rosemary
Balm skeenz bantu masalah kulit anak, balm skeenz tasneem naturel, balm skeenz, anak ruam, anak kulit sensitif, anak eczema, anak kena gigit nyamuk, anak ruam susu, anak ruam peluh, anak ruam panas, anak ruam lampin, ruam lampin, anak ruam selepas demam, anak ruam merah, anak ruam popok, anak ruam gatal, anak ruam merah gatal, sunblock anak kulit sensitif, sabun untuk anak kulit sensitif, ubat untuk anak kulit sensitif, cara mengatasi anak kulit sensitif, lotion untuk anak kulit sensitif, sabun mandi untuk anak kulit sensitif, shampoo untuk anak kulit sensitif, mengapa anak kulit sensitif

Rosemary (Rosmarinus officinalis) adalah pokok renek malar hijau dengan daun seperti jarum dan aroma berkayu. Walaupun paling terkenal sebagai perasa makanan, ia adalah salah satu tumbuhan aromatik dan ubat yang paling popular di seluruh dunia.

Nutrien rosemary boleh membantu melindungi sel-sel kulit daripada kerosakan yang sering disebabkan oleh matahari dan radikal bebas. Rosemary mempunyai sifat antiseptik semulajadi dan berfungsi sebagai agen anti-keradangan yang hebat kerana ia mengandungi caffeic acid, rosmarinic acid, dan a-pinene (organic compound) yang berfungsi untuk mengurangkan bengkak dan sakit.


ANAK MOMMIES ADA MASALAH KULIT? TAK TAHU NAK RAWAT MACAM MANA? JOM IKHTIAR GUNA BALM SKEENZ. 

NUR SENDIRI MENGGUNAKAN BALM SKEENZ UNTUK ANAK YANG KULITNYA SENSITIF. ALHAMDULILLAH BALM SKEENZ SANGAT BANYAK MEMBANTU MASALAH KULIT ANAK NUR!


Sebarang pertanyaan lanjut, boleh hubungi Nur di:


INSTAGRAM - decamellia2u

FACEBOOK - Nur Fadzilah

Post a comment

0 Comments