Budak-budak pantang nampak permainan inflatable kan? Benda ni biasa ada bila ada expo atau karnival di sesuatu tempat. Confirm keluar segala zikir dan rayuan nak main permainan kembung tu. Kalau timing kena, okaylah boleh layan tapi kalau tak kena, minta maaf lah anak ya.


Sekilas Tentang Permainan Inflatable

Permainan inflatable semakin popular di Malaysia sebagai pilihan yang kreatif dan menyeronokkan untuk aktiviti luar yang melibatkan anak-anak. Dengan bentuk yang pelbagai seperti terowong angin, gelongsor dan luncur air berukuran besar, permainan ini tidak hanya menyeronokkan, tetapi juga membina kemahiran sosial dan fizikal anak-anak. 


Kelebihan mudah dipasang serta faktor keselamatan menjadikan permainan inflatable pilihan utama dalam mencipta pengalaman bermain yang selamat dan tak terlupakan untuk kanak-kanak. 


Permainan Inflatable Warna Putih

Namun, ikut pemerhatian Nur, belum pernah lagi Nur nampak permainan inflatable berwarna putih yang kelihatan lebih cantik dan estetik gah mengembung dimana-mana, hatta di majlis tertutup seperti majlis sambutan ulangtahun dan seumpama dengannya. Biasa yang ada mesti meriah dengan pelbagai warna. Betul tak? 


Inflatable white bounce house for rent

Mungkin industri produk inflatable di Malaysia tak semeriah negara luar kut? Sebab tu kurang kepelbagaian produk. Nur cakap gini sebab ada tertengok white bounce houses dekat satu website ni. Cantik suci je warna putih. Kalau nak buat sambutan ulangtahun anak, bolehlah buat deco tambahan ikut warna tema. Mesti bertambah cantik kan? 


Belek punya belek, yang transparent pun ada. Kemain cantik menarik tertarik design inflatable bubble house with balloons dia. Sungguh Nur tak pernah jumpa lagi produk inflatable macam ni dekat Malaysia. Tengok dari sudut tepi macam bentuk mentol pun ada. Tapi menariknya ada belon terapung dekat bahagian kubah dia tu. 


Permainan inflatable menarik untuk majlis hari jadi anak


White bounce house for rent here! 


Korang pernah tak jumpa permainan inflatable macam ni? Ni bukan takat budak-budak je suka, mak budak pun nak juga healing dalam inflatable yang unik macam ni.


Sebenarnya Nur cuci mata tengok pelbagai jenis produk inflatable dekat inflatable-zone.com.Saje lah nak meracun korang pergilah cuci mata tengok permainan kembung dia. Macam-macam ada sebenarnya. Yang Nur highlight kan tu 2 jenis aje sebab terlalu unik pada mata Nur. Kisahnya bila belek-belek, banyak lagi produk dia. Korang pergilah tengok. 


Sekilas Tentang inflatable-zone

Inflatable-zone adalah kilang profesional yang mengkhusus dalam pembuatan peralatan kembung (inflatable) berkualiti tinggi untuk pasaran borong dan runcit yang telah pun beroperasi selama 12 tahun. Barisan produk mereka yang luas direka dengan mengutamakan keselamatan dan kepuasan pelanggan. 


Inflatable-Zone ialah destinasi utama pelanggan untuk produk kembung berkualiti tinggi. Dengan komitmen mereka terhadap kualiti, kepakaran dan perkhidmatan pelanggan yang cemerlang, mereka adalah pilihan yang tepat untuk sesiapa sahaja yang ingin menambah keseronokan pada acara mereka. Sama ada kita merancang majlis hari jadi, perjumpaan keluarga atau acara korporat, inflatable-zone mempunyai produk dan kepakaran untuk menjayakan acara kita.

0 Comments